W przeciwieństwie do innych placówek prowadzimy konsultacje online i wysyłamy pocztą bezpośrednio do Waszego domu.
Wyniki leczenia zależą od postaci autyzmu i rodzaju niepełnosprawności. Większość dzieci po podaniu preparatów aminokwasowych staje się bardziej samodzielna, kontaktowa, a w efekcie bardziej przystosowana społecznie.
Możecie się zapisać na bezpłatną online konsultację z neurologiem, genetykiem klinicznym, pediatrą - wystarczy przejść do - link. Podczas konsultacji dowiescie się, czy aminokwasy mogą pomóc Wam lub Waszemu dziecku, wówczas dla Was zostanie opracowany indywidualny schemat podawania kompleksów aminokwasowych, który możecie później otrzymać pocztą.
Preparaty aminokwasowe mogą być podawane dzieciom z różnymi rodzajami autyzmu dziecięcego lub autyzmu atypowego oraz różnym stopniem upośledzenia.
Co to jest autyzm? Autyzm jest zaburzeniem rozwoju. Autyzm oznacza, że mózg pracuje w sposób niestandardowy. Zespół Aspergeraco to wrodzone upośledzenie niektórych funkcji mózgowych powstające na bazie neurobiologicznej. Jednak w przebiegu tej dolegliwości nie występuje opóźnienie mowy czy zdolności intelektualnych; Spektrum autyzmu to szerokie pojęcie obejmujące swoim znaczeniem różne zaburzenia autystyczne. Choroby o charakterze autystycznym zazwyczaj są wykrywane i diagnozowane w wieku dziecięcym, gdyż same objawy choroby występują stosunkowo wcześnie. Spektrum autyzmu znacznie wpływa na jakość życia dziecka i jego funkcjonowanie w społeczeństwie.
Autyzm dziecięcy to rozwojowe upośledzenie przejawiające się jako nienormalna interakcja społeczna, stereotypowe, repetytywne wzorce zachowania oraz zaburzone zdolności komunikacyjne, występujące u dzieci przed trzecim rokiem życia.
Autyzm atypowy to jedna z odmian autyzmu, która może być diagnozowana w nieco późniejszym wieku niż statystyczne rozpoznanie autyzmu u dzieci. W autyżmie atypowymwystępują znaki autuzmu, ale nie wszystkie. Polega na zaburzonym odbiorze wrażeń zmysłowych oraz trudnościach w komunikowaniu się, wyrażaniu własnych emocji oraz rozpoznawaniu uczuć i intencji innych osób.
Podczas leczenia autyzmu u dzieci preparatami aminokwasowymi możemy zauważyć poprawę spostrzegawczości, rozszerza się komunikacja autystycznego chorego z otoczeniem, przejawia się świadomość samego siebie, otoczenia i ich wzajemnych stosunków, poprawia się mowa, jej płynność oraz jej wykorzystanie w komunikacji. Obniża się częstotliwość lub zupełnie zanikają stereotypowe ruchy, poprawia się stosunek oraz chęć do zabawy. Leczenie autyzmu dziecięcego zależy od formy autyzmu i powagi upośledzenia. Pacjent z autyzmem (autyzm dziecięcy, autyzm atypowy, zespól Aspergera) prawdopodobnie nie będzie zachowywał się absolutnie normalnie, ale większość dzieci autystycznych przy podawaniu preparatów aminokwasowych zaczyna być bardziej samodzielna, kontaktowa a w wyniku tego bardziej zaadoptowana społecznie. Autyzm u dzieci i ich rozwój psychiczny. Przez to upośledzenie jest zaburzony głównie w dziedzinie komunikacji, interakcji społecznej oraz wyobraźni, towarzyszą mu specyficzne wzorce zachowania. Autyzm dziecęcy obejmuje cały szereg zaburzeń, od wyraźnej retardacji umysłowej aż do osób ze zminimalizowanymi oznakami, których nie można porównać z pozostałymi. Wydanie diagnozy autyzmu dziecięcego, autyzmu atypowego albo zespołu Aspergera jest złożone ze względu na różnice w zdolnościach i zachowaniu poszczególnych chorych oraz stopnia upośledzenia postrzegania umysłowego. Podstawą upośledzenia jest odmienne postrzeganie umysłowe oraz różne reakcje na określone bodźce. Dzieci dotknięte autyzmem można rozpoznać już w ciągu pierwszych miesięcy życia. Chorzy na autyzm odznaczają się obojętnością w stosunku do innych osób, wystrzegają się kontaktu wzrokowego, komunikują się w minimalnym stopniu, przebywają raczej w samotności i pasywnie reagują na obejmowanie czy głaskanie, nie reagują w normalny sposób na gniew lub życzliwość ze strony rodziców, wydają się odczuwać brak empatii. Chorzy wolą niezmienną rutynę i stałe otoczenie i mogą negatywnie reagować na ich zmiany. Bywają skłonni do wybuchów wściekłości lub skłaniają się do powtarzalnych mechanicznych zachowań, na przykład kiwania lub wciąż wyłączają światła w pomieszczeniu itp. Niektóre dzieci autystyczne mają zachowania agresywne lub ranią same siebie. Taka nadaktywność, niezdolność koncentracji lub wyraźna pasywność jest często związana z autyzmem. W ciągu życia społeczna izolacja osób dotkniętych autyzmem oraz zespołem Aspergera jest na tyle intensywna, że wielu z nich tworzy sobie wyimaginowane światy i przyjaciół.
Objawy autyzmu u dzieci
Większość chorych autystycznie (autyzm dziecięcy, autyzm atypowy lub zespół Aspergera) prawie nie potrafi regulować swoich reakcji związanych w wypowiedziami, które mogą prowadzić do wybuchów słownych, nieadekwatnych do sytuacji lub prowadzić do samookaleczenia. Chorzy wolą niezmienną rutynę i stałe otoczenie i mogą negatywnie reagować na ich zmiany. U chorych pojawiają się także zaburzenia mowy o różnej intensywności. Niektórzy nie mówią całe życie, w przypadku niektórych rozwój mowy jest opóźniony, inni używają mowy w sposób nietypowy /prowadzą monolog na swój ulubiony temat, komunikują się tylko pojedynczymi słowami, powtarzają wyuczoną frazę./ Dzieci autystyczne mało kiedy są zdolne do prowadzenia samodzielnego życia bez intensywnego wychowania mającego służyć poprawie, są zdane na opiekę rodziców, czasem zakładów opiekuńczych i podawanie leków.
Przyczyny autyzmu u dzieci - autyzm przyczyny Autyzm dziecięcy jest zaburzeniem, którego przyczyny nie udało się jeszcze odkryć. Zakłada się, że przy powstawaniu autyzmu określoną rolę odrywają czynniki genetyczne, różne choroby infekcyjne oraz procesy chemiczne w mózgu. Nowoczesna teoria twierdzi, że autyzm powstaje dopiero przy połączeniu kilku tych czynników. Diagnoza autyzmu została ustalona na podstawie różnych przejawów zachowania, które pojawiają się we wczesnym wieku życia dziecka (do 36 miesięcy).
Klasyfikacja autyzmu
- zespół Aspergera
- autyzm (zespół Kannera)
jest zdefiniowany przez tzw. triadę – wystąpienie oznak przynajmniej w jednej z następujących dziedzin: - interakcja społeczna, - mowa używana w komunikacji społecznej, - symboliczna lub wyimaginowana zabawa. Podział wg WHO - Autyzm - Autyzm atypowy nie muszą być obecne wszystkie oznaki autyzmu lub powstają one dopiero po 3 roku życia. - Zespół Aspergera U około połowy przypadku autyzmu dziecięcego stwierdzono różne niespecyficzne przejawy uszkodzenia mózgu – diagnoza nienormalnego EEG, anormalności mózgowe, anormalności kory mózgowej. W wielu ludzi z autyzmem opisano anormalność biochemiczną dotyczącą na przykład dysfunkcji niektórych neuroprzekaźników. Autyzm atypowy, autyzm dziecięcy.
Hotel Wilga
Leonardo Munich Arabellapark
Best Western Plus Hotel Universo
2020-10-29, , 15:00 - 15:45
Otrzymaliśmy Waszą rezerwację, a wkrótce skontaktujemy się z Wami.
Jeśli macie jakieś pytania, skontaktujcie się z nami za pomocą lokalnego telefonu:
Państwa rezerwacja została przyjęta
Na Vaši e-mailovu adresu zašleme fakturu, jelikož v současné době není možnost zasílání zásilek na dobírku po Česku a Slovensku.